blir ingen rubrik till detta inlägg

köpte mig ett par nya skor på Bianco igår..
hade tänkt att ha dom till min balklänning, måste prova dom någon dag tillsammans med adam med, så jag inte blir längre än honom i dom! INTE FINT!
igår blev det utgång, med Malin, Amelie, Hanna & Rebecca.. En nykter sådan för att jag skulle vara taxi senare på kvällen..
Så efter en stund med dessa trevliga tjejer gick jag och mötte upp Sofia & Elin och det var också trevligt!
körde hem elin och tog med mig Sofia till kållered där det var lite party.. var dock inte där sålänge innan vi tog med oss Victor, Viktor & Marcus därifrån...
helt okej kväll! :)
har beslutsångest idag igen för om jag ska gå ut ikväll.. får se.
kom precis hem från solariet där jag nu köpt solkort, äntligen! :) Mysig dag med Sofia iaf! :)
later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte gå med viktor?

2010-05-10 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0