vill ha corny


godmorgon.
vakna inte på rätt sida, håret står åt alla håll, ögonen är blåa (det händer aldrig, men idag.... passa på att kolla ni som alltid tjatar på mig), min gaderob ligger nu mera på mitt golv.. mmm kaos!!!!!!!!!!!

har lektion, planering inför modevisningen, jag har planer... men alltid så många samtidigt, jag blandar i hop det jag tänker och aaah.. men nu ska jag organisera upp detta och bestämma mig för hur jag vill ha det!

har inte ätit någon frukost, ska gå över till hemköp och kolla om dom har corny, har dom det blir jag JÄTTE glad. har dom inte det.... då, ja då blir jag mindre glad och då går jag till café snäckan och köper mig en varmchoklad...
love h 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0