har riktigt tråkigt

sitter här på min otroligt tråkiga lektion.. samma sak dag ut & dag in, lär mig ingenting nytt och får inte göra något alls nästan..
känns värdelöst...
sitter bara och inväntar håltimma...
håltimma är ju också härligt, fördriva tiden på ett värdelöst sätt i kungsbacka, när jag istället kunde fåt sluta och kunnat åka och göra något vettigt. men nej inte det inte.

är dessutom väldigt hungrig!!!
funderar på att springa ner till hemköp och köpa mig en yoggi.
har blivit helt galen i dessa. underbart goda

nu kanske ni tycker jag är tråkig som sitter här och skriver ett inlägg om ingenting alls, jag förstår er..
men det är ingenting i mot hur tråkigt jag har!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0