det är bara att gillaré

nästan färdig packad nuu..
åker upp till kungsbacka och lämnar min syster på träningen och sedan bär det av..
och jag ser ut såhär dårå.....
Elin som svar på din kommentar...
detta är min blogg och ingen har bett dig läsa den, det är helt och hållet upp till dig om du vill besöka den.
men väljer du att läsa min blogg är det om mitt liv du läser, mina åsikter och mina bilder du ser på, så jag gör precis vad jag vill på dem..
det är bara att gillaré, annars... läs inte!!! ;)

Kommentarer
Postat av: anna

Hej:)

kan du ge lite tip på vad man kan köpa söta gulliga sommartunikor:)

2010-03-05 @ 15:23:53
Postat av: Anonym

vem elin?:)

2010-03-05 @ 15:59:13
Postat av: josefine

Snygg!

2010-03-05 @ 17:19:47
URL: http://joeliasson.blogg.se/
Postat av: hanna

jag vet inte fick en anonym kommentar av någon elin!!!!!

Tack josefine

2010-03-05 @ 18:19:06
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, skulle du inte kunna lägga upp lite mer bilder på dina outfits?:D älskar dina kläder och får grym inspiration nämligen :D

2010-03-07 @ 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0