wild world baby


Funderar på att klippa av alla gamla ruttna band.
Dom håller ändå bara ihop med sköra trådar, som i vilken sekund som helst kommer falla isär.
Funderar på att skaffa mig nya starka band.
Band som jag kan knyta knutar med som aldrig går att ta upp igen!
Funderar på att bryta mig loss från den skara jag formats tillsammans med, vill inte vara som någon av dom!
Ser ni inte själva hur vi lever?
Vi äter skiten så vant, utan att ens reflektera över hur äckligt alltihopa är?!
Den person du kallar din bästa vän hugger dig i ryggen så fort du vänt dig om..
Kompisar som står dig riktigt nära glömmer plötsligt av dig för det kommit något viktigare i deras liv.. POJKVÄN!
Killen du kallar din pojkvän ligger med en annan tjej.
Men du är helt omedveten om den brutala sanningen och tror att livet leker.
Men någonstans inom oss vet vi hur det ligger till, någonstans inom vet vi att allt är falskt, att vi inte kan lita pånågon annan än oss själva...
h

Kommentarer
Postat av: A

känner inte dig, bor inte i din stad, känner ingen av dina kompisar. men känner igen mig i allt du skriver & önskar att jag kände dig

2010-07-22 @ 17:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0