up and down


Vissa dagar är sämre än andra och ibland har man sånna där riktigt bra dagar då saker och ting känns bra och lätt!
Idag är det en väldigt mixad dag av allt från ledsamt, illsket, tröttsamt, lyckligt, glatt och mysigt humör!
Dagen började inte så bra pågrund av att pappa ringde och väckte mig 10 minuter innan jag måste åka till jobbet, slängde på mig min byxdress för att slippa stå framför spegeln i en halvtimma för att hitta ngt som kändes bra att matcha för dagen!
Första timmarn på jobbet började skitkasst, sålde dåligt och var på dåligt humör, mina tankar var någon helt annanstans..
Men mitt jobb rockar, gillar att vara där, gillar människorna som är där på något konstigt sätt, trotts att ingen där egentligen är någon som jag skulle umgås med på fritiden tycker jag mycket om gänget jag jobbar med!
Sedan är våran coach as grym och hans grymma peppande och glada humör får en själv på mycket bra humör.
Efter jobbet blev det fika med en kompis och det var mysigt.
Sedan bar det av hemmåt, tanken var egentligen bara att åka hem och byta om för att sedan åka upp till stan och gå ut tillsammans med min coach och några andra. Men var för trött för att ta mig upp igen och tankarna var återigen nere på botten och gjorde mig på dåligt humör, FUCK!
men kvällen blev räddad tackvare att en viss person ringde mig.
Helgen ser ut att bli grym är det enda jag har att säga!
over n' out
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0