Don't steal my style

Visst är det konstigt att nästan varje dag denna veckan har jag vart nära på att försova mig till jobbet, men idag när jag är ledig vaknar jag av mig själv tidigt!
Eller jag kanske inte ska säga tidigt, för det var det ju faktiskt inte.. Med lagom i tid för att inte försova mig till jobbet!
Är som sagt ledig idag så jag ligger fortfarande kvar i sängen och tar det lugnt!
Fast jag ska ta tag i mig själv nu och gå upp och göra mig i ordning och sådär så jag är redo för en sväng till kungsbacka så fort Ida slutar jobbet! :)
talk to you later bitch!

Kommentarer
Postat av: mikaela

hejhej, jättesnygg tröja, varifrån kommer den?

2010-07-24 @ 22:43:07
Postat av: Anonym

Hej :) vart har du köpt den rosa blusen som finns på facebook, den som "sitter ihop" med armen?

2010-08-09 @ 14:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0