back?

okej, hej!
förlåt för dålig uppdatering. men shit är jag verkligen så dålig? ni har klagat skit mkt.
men jag är tillbaka!
men tröttna på att blogga, har inget att skriva om! men nu är jag här igen! för er!
men tänker inte göra ngn update på det ni missat, ni får helt enkelt skylla er själva om ni inte hängt med!
men en sak ska jag uppdatera er om, för det hände nu!
jag har klippt av mitt hår och har nu kort. då menar jag KORT!
here we go
marstrand i morgon med underbara vänner, lovely.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

Sjukt snyggt!

2010-07-07 @ 23:05:36
URL: http://emeliebernhardsson.blogg.se/
Postat av: fl

aa du är ju inte snygg...nänä

2010-07-08 @ 00:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0