svar på kommentar

har haft en ritkigt härlig dag, legat i sängen riktigt länge.. så slappt!!!!
fick en kommentar som jag tänkte svara på....
Anonym om hemma och slappar:
vart får du alla dina pengar ifårn? :O alltid dyra och så snygga kläder.
Vad jobbar din mamma o pappa med? tar ni stora lån ? eller jobbar du ? :) 
Hade vart tacksam med svar i bloggen :)
mina pengar jag får är mitt studiebidrag och sen från mamma och pappa!
min mamma jobbar på en tidning och min pappa säljer bilar..
jag har ingen aning om vi har tagit något lån.. kanske när vi byggde huset, vad vet jag.. min mamma och pappa diskuterar inte sånt med mig. Nej jag jobbar inte tyvärr, jag önskar jag hade tid så jag kunde göra det, tjäna lite egna pengar hade varit kul och skönt! :) kul att du tycker mina kläder är fina, tackar jag för! hoppas du är nöjd med svaret, haha, PUSS
h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0