mer info


nu mer information...
jag är nu medlem på modellbilder.se där jag kontaktat proffsfotograf för ett sammarbete.
vi gör det just nu som projekt i stylisten och tanken är att vi ska skapa ritkigt fina bilder till vårt portfolio.
men då är det ett problem, modell saknas!
så är du intresserad så får du jätte gärna skriva till mig här på bloggen eller kontakta mig på [email protected]...
modellen ska vara, ljushårig.. blond eller ganska ljust brunt hår.. långt hår!!!!! inte för smala ögonbryn, haha.
hör gäääärna av er
tack, h


Kommentarer
Postat av: Björk

Heej Hanna =)



Jag kan ställa upp jag för tycker sånt är sviin kul, är alltid inne i studion på skolan och är modell för allas fotouppdrag ^^



Haha så om du inte får någon annan modell så kan jag vara det för dig ;) puspsuss

2010-01-19 @ 16:11:33
Postat av: i wanna be on top

här har du mig, PERFEKT!

2010-01-19 @ 16:14:36
URL: http://louiseblomzth.blogg.se/
Postat av: Desirée

2010-01-19 @ 23:02:52
Postat av: Anonym

Vad är det for modell grej? Kläder eller bikini..? Du förstår nog vad jag menar :)



det skulle vara kul, har dock inte jätte

långt hår längre..

Puss&kram

2010-01-19 @ 23:05:11
Postat av: Anonym

har du någon facebook?

2010-01-20 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0