Juicy Couture

fick en kommentar av anonym som undrade vart jag köpt den gråa tröjan jag har på mig i inlägget under detta..
Jag måste tyvärr svara att jag inte vet vart tröjan är ifrån, men antagligen någonstans där man kan köpa levis eftersom att den kommer från det märket.. Tröjan är alltså min Kevins, eller... va Kevins, jag lånade den av honom i somras när jag skulle gå hem en natt men han har inte fått tillbaka den för jag älskar den! haha
sen har jag fått en till kommentar också av anonym som undrar om mitt favorit märke är juicy couture och om jag kunde ta kort på alla mina juicy plagg & skriva vart jag köpt de & lägga upp här på bloggen?!
så det passa jag på att göra nu när jag packar upp och samtidigt städar min gaderob...
Ja, juicy är verkligen ett av mina favorit märken, det & odd molly!
längst upp i hörnet ligger en serice juicy klänning med voulang ner till.
under den ligger en ljus rosa hoodie & nedanför ligger en svart hoodie med tryck på ryggen Juicy Couture står det det på ryggen och ett peace tecken i strass.
längst upp i mitten ligger det en brun klänning, man ser den inte så mkt kanske.. men den är brun med en rosett fram till med två berlocker som hänger ner och så har den lite puffiga armar, brevid den ligger det en en röd hoodie och under ligger en serice hoodie fast i en lång modell.
och i mitten längst ner ligger en parfym som jag köpte på vägen hem från frankrike nu! :) har även en lila hoodie, men den är inte med på bilden för hittar den inte, kanske i tvätten.
har byxor till den lila & rosa tröjan.
allt är köpt på raglady, förutom den svarta som kommer från fiorucci och parfymen som jag köpte på färgan från tyskland
rosa tröja & byxor
serice lång hoodie
rött är sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0