stolen heart

Det är som du har en radar på dig.. som är kopplad rakt in till mitt hjärta.
Den tjuer och blikar rött såfort den känner att jag släppt allt som har med dig att göra, såfort mina tankar är någon annan stans.
Du klara inte av det tjutande ljudet det liksom skär sig i öronen på dig, den blinkande lampan går dig på nerverna..
För att få slut på detta är ditt enda val att fånga mitt hjärta och uppmärksamhet igen..
Du hör av dig..
Jag måste bekänna här och nu att jag är svag, en otroligt svag person. Jag kan inte ens hålla det jag lovar mig själv?!
För trotts att jag fler än en gång lovat mig själv att aldrig låta mitt hjärta fångas av dig igen är jag lika chanslös varenda gång.. Det räcker att du ser på mig och ler så känner jag hur jag blir knäsvag och tappar balansen.
Jag faller och då är du där, plockar upp mig, får mig att känna mig speciell, lär mig att stå på egna ben igen.
Och utan att veta ordet av det så äger du mig igen..........

Kommentarer
Postat av: Jenny

så jävla bra text. grymt.

2010-08-19 @ 16:04:10
URL: http://jennyelisabethartlows.blogg.se/
Postat av: MUMSIMUS

KAN DU INTE BARA SKRIVA ATT DU ÄR KÄR I COSTERDAHL SÅ ÄR ALLT KLAAAARTTTT

2010-08-25 @ 20:16:42
Postat av: Hanna

1. det är inte victor detta inlägget handlar om..

2. du kan ju inte ens stava hans namn? :S

2010-08-25 @ 23:50:15
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: murremus

MEN HUVVESAKEN ÄR JU AtT DU FATTAR inggggeenn föäruutom du bryr dig om om hans namn e rättstavat för du e kääääär i honom

2010-08-29 @ 10:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0