pluggis

tjena
ledig idag, men duktig som jag är så har jag vart i skolan idag..
men det va ett måste för att få vara ledig på måndag för att träna! :)


nu är jag hemma och städat lite, visning på huset idag..
under tiden ska jag och mamma en sväng till kungsmässan. :)
sen i kväll är det träning igen!
träna är det ända jag gör känner jag.
kommer träna varje dag förutom fredagar nu framöver, underbart

outfiiiiit
den nya tunikan
knästrumpor med blommor
jeans shorts
dom nya bootsen
(ska försöka ta en helkropps bild senare som jag kan slänga upp här sen)

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

din stil är grym

2009-09-03 @ 15:07:31
Postat av: S

Vad är det för märke på din nya tunika?

2009-09-03 @ 15:38:29
Postat av: jag

Saint Trope heter märket. :)

2009-09-03 @ 15:58:58
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0