is to die for

skulle gått upp och sminkat sofia idag morse. men både hon och jag försov oss..
så blev sovmorgon iaf. började skolan halv 2.
psykologi, jag tycker det faktiskt är kul och intressant!
efter skolan var det bara att ge sig av hemåt för att snabbt slänga på sig träningskläderna och sätta sig påbussen upp till tärningen! var hemma i 15min. segt segt.

väl uppe i göteborg fick jag köpt mig en macka på subway. ååååh deras mackor is to die for.. så sjukt gooa!
sitter och väntar på bussen till selmalagerlöf torg då det kommer ett gäng kurder och ställer sig i en ring och pekar på mig och ba:walla walla walla blonda flicka walla walla med skridskor ooooh walla..
va het jävla livrädd och i panik ringde jag jenny som råkat sätta sig på bussen som gick innan den som vi hade bestämmt att vi skulle ta. så där satt jag och mina nyfunna kurdvänner.

kom till slut fram till selma och hade dans sedan diekt till scandinavium/wallenstam och hade is.

ringer pappi efter träningen och ber han sätt in pengar till mig för mc donalds (som att man skulle kunna stå i mot de suget när man går ut från scandinavium och det första man ser är MC DONALDS) men då säger min underbara far att han står hemma med thai mat till mig...
ÅÅÅÅH SOOO AMAZING!
så nu sitter jag och trycker i mig det och ska duscha strax och sen soova.

mkt tex ingen bild. så tråkig är jag idag!
LOVE AND PEACE
eran hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0