ingenstans bara mitt ut i skogen



godmorgon godmorgon.
vaknade nyss av att mamma ringde och väckte mig, hon va och shoppade och skulle köpa grejer till mig..
när det är av en sån anledning är det okej att bli väckt.. men samtalet var inte slut där..

"nu måste du gå upp och packa, ni ska åka snart"
KUL!
nittorp idag med boom. ska faktiskt bli kul!
men som vanligt är jag seg, så har inte packat ännu..
så det blir för mig att stiga upp nu och packa, hade ju gärna legat kvar här i sängen ett tag till.

igår va en trevlig kväll, vi började hemma hos mig och sedan vidare in till rumpan och mingel.
lugnkväll för min del, men trevlig ändå som sagt!
bilder kommer. ;)
PUSS.


Kommentarer
Postat av: h

JA; BILDEEEEEEEER, låt oss se!

2009-09-05 @ 13:29:55
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: jag

sluta kommentera och underteckna som mig?

2009-09-05 @ 13:35:49
URL: http://hannassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeeeeeeej, förlåt älskling.. =) när lägger du in bilder`?

2009-09-05 @ 14:23:23
Postat av: Anonym

kan du inte visa bilder från gårdagen? ps, gillar din blogg. ur bra=)

2009-09-05 @ 14:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0