I'm trying to find the words


röd juicy tröja, vitt linne med spetts, jeans, vita converse, Lise Sandahl sjal, Tommy Hilfiger keps, blå odd molly jacka, brun Marc Jacobs väska

åkte in till kungsbacka och tog en fika med Jennifer och våran Lisa som vi inte träffar allt för ofta nu. Lisa var tvungen att rusa men jag och Jennifer stannade och gav oss på teroin.
blev lite shopping för mig med. :)

tröja och stickad väst från Tara
armband från Raglady


västen på.. mee lööööööööve.
den är från odd molly och kostade 1899.



tröjan på.. tycker faktiskt den var söt..
vet dock inte vad det är för märke. haha



armbandet.. sött med små hjärtan.

nu ska jag ta och käka och sedan bege mig till träningen.. ska bli kul att träna trotts att jag inte mår helt hundra och mina knän verkligen protesterar!
LOVE, h

Kommentarer
Postat av: louise

naaaw, vad gjorde du i våran hiss? posarN ;) haha

2009-10-01 @ 19:31:15
URL: http://louiseblomzth.blogg.se/
Postat av: adeline

gulligt armband :D:D

2009-10-01 @ 20:19:14
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: Anonym

sjukt skön stil :)

2009-10-01 @ 22:21:22
Postat av: hanna

haha, jag väntade på jätte sega dig och dessutom är det helt utomodentligt bra ställe att ta dagens outfit kort på! haha



Tack madde, jag är jätte nöjd :D



och Tack till anonym det var kul att höra.



PUSS PÅ ER :)

2009-10-02 @ 00:57:31
URL: http://hannassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0