when it was good





dålig uppdatering det har varit.
hmm, pågrund av vad?
pågrund av att jag mått cp dåligt och vart arg, ledsen och irriterad på det mesta!
är det bättre?
NEJ!!!! det är de fan inte!
men här är iaf bilder från igår, afra och hannahs fest på divine! :)
man va tvungen att ha mask och så snygga var jag och min kära än L! :)
bröt två fingrar igår, ngn smällde igen en dörr på dom, inte trevligt måste jag säga.
hände en del saker kvällen blev förstööööörd(?), men slutade ändå rätt bra.

här får ni en bild på mina nya skor med.
jag tror man antingen tycker dom e råballa eller fula. louise tycker iaf att dom e skit fula, jag ÄLSKAR dom! :D
platå&högklack!


förkrossad.arg.ledsen.förbannad.busig.längtar.viiiiillha.mktblandadekänslor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt gumman?

2009-10-25 @ 17:11:45
Postat av: fia

råballa

2009-10-25 @ 17:22:25
URL: http://synchroskater.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt din mask ?:)

2009-10-26 @ 20:37:26
Postat av: Anonym

var har du köpt masken ? den var skitball!!

2009-10-30 @ 19:53:44
Postat av: Anonym

var har du köpt dina skor , de var väldigt fiina ! :)

2009-10-31 @ 19:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0