coola föräldrar

det luktar nystädat i hela huset, mamma och springer runt och städar likaså lisa, pappa lagar god mat och jag.. jag baaa softar ;D haha man ska ha sina fördelar med att vara sjuk!
mår faktiskt ganska bra idag. har vart en lugn natt med. så pappa ska köra mig upp till nittorp i morgon om helen tillåter att jag kommer dit, ska ringa henne och prata med henne nu snart tänkte jag! :)
har kommit på att min mamma och pappa är rätt coola ändå. eller ja. ibland iaf.
jaja, talk too you later
h

gammal bild från skolavslutningen i 8an eller 9an herregud va små söta vi va. sofia, jag och sofia haha ♥


Kommentarer
Postat av: fia

gillar dig hanna panna

2009-11-24 @ 21:54:53
URL: http://synchroskater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0