sommardag

de är typ för varmt ute, blir helt slut av att ligga i solen och presse.. men man ska inte klaga när de är fint väder..
jag har blivit vrålförkyld och känns som min hals håller på att dö, jobbigt!!! hur blir man förkyld på sommaren ? :S haha skumt.
ska snart in i ishallen med, de kommer min hals gilla jätte mkt.. men de ska bli kul ändå!! är jätte jätte hungriig och pappa kommer snart med mat till mig.
tråkig bakrund och så här på min blogg, jag vet.. de är för att jag skulle försöka mig på att göra en ny design som jag sagt att jag skulle.. men de gick istället åt helvete så sluta med att jag bara tog ett vanligt tema. får vara så ett tag!!! (a)

btw så va de visst någon som trodde att för inlägget handlade om alexander hovbrandt, fick två ganska konstiga kommentarer men valde att inte puplicera dom efter som att de verkligen inte handlade om honom!!!!! så va de uppklarat!

fick också en lite rolig fråga i inlägget där jag la upp en bild på mig i bikini där jag visade mitt hår som jag tyckte va fint..
frågan var om jag hade gjort silicon bröst och svaret på denna frågan är nej.. har också fått höra att de är folk som går runt och säger de.. folk som inte ens känner mig (?) och detta är alltså inte sant.. haha =)

pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0