glass time

tooooday.. vaknade hyffsat tidigt men familjen lämnade mig idag igen.. dom skulle iväg och kolla på inrednings grejer och hus.. så victr fick komma till mig och vi gjorde värsta goda frukosten, typ americansk frukost med massa stekt baccon och ägg och frallor varm och varm oboy och massar av gott.. =) sen chillade vi kollade mssa på tv och köpte glass..

nu har jag vart och tränat och vi fick höra programmusiken och den var GRYM!!! så nu är man jäkligt taggad.. vill börja med progamen nununu!!
när vi skulle hem skulle jacob komma och hämta mig och emelie, han var skit seg och skulle åka och handla.. jag fick springa och handla fruksot med dom sedan köra vi racerfart hem till min nygrillade mat.. de var otroligt gott. nu ligger jag helt utslagen och kollar på tv med datan i knät.
jag har ätit så jag håller på att spricka, är sjukt trött, har ont i mitt ben och mår illa... neeeee...
ni hör ju, de är dags för glass!!!!!!!! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0