fotboll

min dag efter stranden va först rätt seg, ville verkligen hitta på ngt, men hände inte mycket kul...
kew kom och hämtade mig ochvi åkte till fotbollsplan där alla boys spelade fotboll..
sofia.s kom och vi tjöta lite, mikael lärde mig lite trix och jag spelade lite med honom... =)
sedan kom sofia.g hem till mig, vi ville också hitta på ngt men som sagt, seg dag.. så de slutade med mkt prat och en film hos mig.. mysigt

har ätit massa chips idag så imån ska jag gå upp och springa och sedan sola. =)
jag har kommit på att jag kan likagärna gå ut och springa varje dag när jag vaknar!!
alla andra jobbar ochjag är alltid rastlös, och aah jag behöver de verkligen!!!
som sagt, de är tråkigt.. men de är tråkigare att vara tjock!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0