tillbringat dagen på ikea

har fått höra att det finns msn till mac.. men då är min nästa fråga, det är väl inte vanliga msn? för dom sa i affären att det inte funka.. men det lutar nog ändå att jag åker och köper mig en mac i mån! :)
idag har nästa hela dagen tillbringats på ikea. köpt massa nya fina saker och sååå. förutom att jag ville ha en gaderob som inte fanns. så får den om 2 veckor. aja får leva med det! :)

har inte hunnit flytta över mycket ännu, men de fixar nog mammi och pappi när jag är och gör ett sista träningspass innan årets först VM kval! ;D
nu kom pizzan.
hörs sen... kanske.

hejdå gamla rummet...

kisssss from h


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska man få se ditt nya rum? och huset?=)

2009-12-10 @ 19:04:15
Postat av: Anonym

Du ska va glad att msn inte finns till mac, gör att du måste köra adium for mac, sjukt mycket bättre :)

2009-12-10 @ 22:20:35
Postat av: Anonym

Bilder på erat nya hus önskas!! Lycka till i helgen ni är bäst =)

2009-12-11 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0