puss&kram

outfit dårå...
Vita linnen
-gina tricot
-hm
-tessie
Rosa tjocktröja
-juicy couture
Jeans
- puss&kram från tara


PINSAM SITUATION!
jag har precis gjort min dagliga varmchoklad, kryper ner i soffan med den stora fluffiga filten på mig, tänker att jag ska njuta av morgonen framför tvn..
men då plingar det på dörren.. vem står där tror ni? (jag kan tänka mig att ni tror att det är solarie torsken, men så var inte fallet) där stog två snickare som skulle fixa till en sak på min toa.. den ena var riktigt snygg, snygging #2..
men såklart var inte mitt första intryck det bästa denna gången heller.. återigen i hotpants och ett linne, osminkad, ruffsigt hår och varm choklad drängt med grädde. TJAAAAA...
aah fick ju panik.. men kunde inte heller ba vänta jag ska bara in på min toa och hämta mitt smink först! så ful och äcklig fick jag sitta och kolla på tv hel spänd.. men nu har dom äntligen gått... och det är även dags för mig att gå.
over n' out
h

Kommentarer
Postat av: Louise

haha snygg rooompaaaaaa

2009-12-16 @ 13:57:15
URL: http://louiseblomzth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0