bombhot




outfit (har fått önskemål att jag nu ska tillägga vart ifrån sakerna jag har på mig kommer ifrån så det kommer jag göra i bland, hihi)
vit tunkia - gina tricot
jeans shorts - zara
skinn jacka - från förra året (finns skit fin skinnjacka på gina för dom som vill ha tips om en snygg!)
den nya sjalen - raglady
till detta hade jag min bruna väska och primebootsen :)

började dagen med att åkta till tandläkaren för att fixa till med min tandställning, men dom kunde inte göra mycket denna gången heller.. ska snart och rotfylla min tand som dött då jag slog dom. :( stackars mig!!!!

forsatte sedan till kungsmässan för en fika, då min pappa ringde och var orolig för mig för att han hade hört att kungsmässan var bombhotat och mycket ritkigt stämmde det, poliser på hela kungsmässan. lite läskgit! haha

sedan skola, psykologi! kul faktiskt..
snart ska jag bege mig mot träningen, också kul!
big love, h

fick en fråga idag som löd:
jag undrar om ni ska bygga erat nya hus i åsa? isåfall vart? (: grymt bra blogg :D
- japp vi bygger i åsa, i gårdabrygga! tack så mycket, va kul :) puss

Kommentarer
Postat av: adeline

den sjalen den är så himla fiin :)!

2009-08-27 @ 18:11:04
URL: http://adelaiide.blogspot.com
Postat av: Siba

Det var faktiskt bara mitt kära jobb som blev bombhotat.... kul och gå dit imon:D

2009-08-27 @ 22:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0