vårkläder


Efter som att min kamera är sönder så får jag ta ett dagens outfit kort med min cam och den är verkligen inte heller den bästa, så därför är de lite suddigt.
svart juicy tröja, vit rabenas saloner tunika, trasiga jeans
nu ska jag och handla vårskor och vårjacka med pappa och njuta lite av vårvädret! hörs sedan... love, h

btw... min moster ringdemig och frågade om jag var intresserad av att jobba i sommar.. på fritids.. och jaa de är jag ju.. lätt!!! jag behöver ett sommarjobb! och jag gillar att vara med barn, barn som inte är för små och inte för stora.. och de är ju dessutom rätt soft att vara med massa barn, vara ute hela dagen och bara se till att dom leker bra och desstum aldrig sluta för sent och inte heller jobba på helgerna.. jag tror inte de kan blir så mycket bättre faktiskt!! =) ska dit nu på måndag och kollalite vad dom gör och sånt. kul kul .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0