med kärlek hejdå

här kommer ett till "tråkigt konståkningsinlägg" som ni som inte åker konståkning tycker....
men just nu, idag så är alla känslor och tankar om just konståkning!!!!
fick en fråga i förra inlägget där någon frågade mig om jag skulle sluta?!
JA JAG SKA SLUTA!!!!!!!!!!!!!!
MEN DET ÄR DÅFAN INTE FRIVILLIGT!
jag blir i år för gammal för att åka som junior, åka med alla små skit ungar, med dom BÄSTA, med Convivium!
FÖR GAMMAL?????
ärligt talat, FYFAN va det suger...
jag kanske många gånger har klagat på att åka till träningen, att jag inte hunnit med skolan att det har vart mycket, men i slutändan förstår jag varför jag ibland motvilligt tar mig dit, för det är detta jag älskar!
och detta året går inte annat en att älska!
SÅ JÄVLA BÄST!!!!!!!!

bästa tjejerna, bästa laget, bästa lagkapternerna, bästa tränarna, bästa långprogramsmusiken, snyggaste långa klänningarna, massa guldmedaljer, guldhattar, mitt första SM guld... MASSA KÄRLEK

men det har även varit mycket blod, svett & tårar, stygn, brutna armar, slit och tungt, men vi har tagit oss igenom det, tillsammans!!!!!!!!

ååååh, jag som inte ens är en känslig person såhär egentligen jag bara gråter och gråter!
igår massa massa tårar, kanske för att jag åkte så jäkla otroligt dåligt och för att det var mitt sista åk tillsammans med mina underbara lagkompisar!
idag, gick inte upp ur sängen, låg kvar, tänkte och lipade, plockade fram datan fick massa fina kommentarer och fint skrivet till mig och satte igen igång att gråta, vill för i helvetes jävla fan inte sluta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idag på träningen, trillade... jag trillar aldrig annars...
jag trillade igår på tävling och idag när jag trilla så blev jag ledsen igen, inte för att det gjorde ont egentligen utan för att jag blev så jävla förbannad, inte över att jag trilla på träningen utan över att mitt sista åk med dom jag inte vill göra besviken var så kass!!!!!!!!!
kan nog egentligen inte förklara för någon hur det känns, men ni som var med, ni som åker i convivium ni vet vad jag pratar om och jag tror ni vet varför jag inte vill lämna er..
ni är underbara och ni som inte vart där, ni har missat något, ni har missat vad konståkning är!
ni har missat Convivium, min andra familj, som jag är stolt över men som jag nu med kärlek säger Hejdå till
h



Kommentarer
Postat av: Sandra

Går det inte att fortsätta åka i ngt annat lag, såna som är äldre?

2010-03-14 @ 23:16:39
Postat av: elin

Hanna, vi kommer sakna dig grymt mycket!

Riktigt kul att du valde att åka med oss detta året & du är verkligen sjukt duktig!

Vi ses i ishallen! <3

2010-03-14 @ 23:22:18
Postat av: Emelie

Säger detsamma som Sandra, finns det inga äldre du kan åka med ?

2010-03-15 @ 09:43:37
URL: http://emeliebernhardsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

några träningar har vi kvar tillsammans, håller med elin, så jävla roligt att du började i convivium, vi har haft de sjukt roligt tillsammans <3

2010-03-15 @ 13:32:10
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0