oboy är sjukt gott efter träning

kommer sakna min egna SÄNG, min egna toalett, min egna dusch, min gaderob, mitt rum, min tv, min pappas mat, min bästa kompis...
men japp då har man packat det sista för att i morgon bege sig till la france...
har väl säkert glömt massa så får gå upp mega tidigt och dubbelkolla, så typsikt mig!
L åker till funäs i morgon och är borta lika länge som mig, är lite orolig för henne, tänk om hon bryter ett ben eller ngt.. jag tänker knappast köra runt henne i rullstol.
aja, ha de gött här hemma i snöiga sverige.
over and out
h

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan va roligt ni kommer att ha det. Önskar att jag kunde följa med! Take care och hör av dig när ni är hemma igen.

2010-02-04 @ 13:07:59
URL: http://ettnollfyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt tröjan? :)

2010-02-04 @ 14:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0