för det gjorde för ont

närhet var någonting jag inte ville vara utan.. inte kunde vara utan!
du fick mig att känna det jag saknat. jag öppnade upp alla dörrar och välkomnade dig.. rakt in i mitt hjärta.
jag gav dig nyckeln utan räddsla, jag blundade och föll orädd bak, hoppades och trodde att du skulle ta i mot.
men plötsligt stog du inte där? din öppna famn jag legat tryggt i under nästan 2 månaders tid var inte där och tog i mot mig? jag föll och det gjorde ont!
närhet var något jag inte vill vara utan.. inte kan vara utan!
du fick mig att bli tillbakadragen. jag stängde alla dörrar och förbjuder alla att komma för nära.
jag har gömt nyckeln på ett säkert ställe, ingen ska få smita in sådär lätt igen. tänker aldrig slänga mig i en öppen famn och lita på att någon tar i mot mig igen. jag föll och det gjorde ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0