good work

igår blev det utgång trotts att vi planerat hemmakväll..
låg i myskläder när dom tjöta med mig ut så kastade på mig lite slappakläder och gav mig av för att ta det lugnt och träffa folk. och så blev det, en väldigt väldigt lugnkväll! mentrevlig :)
kom dock hen vid 4

idag väckte min far mig och det var dags för övningskörning.
så vi åkte ner till min farmor och farfar i falkenberg för att lämna lite saker och så. var ute och körde i 2½ timma. Bra jobbat! :)
sen när jag kom hem kom jag självklart på att jag inte var klar med mitt arbete somska vara inlämnat i morgon, verkligen inte bra! Så nu har jag gjort klart det och nu ska jag ta en vila innan maten, sedan träning.

fick köra denna bilen idag, as roligt.. men hade gärna plockat bort den gröna fula skylten och bytt ut pappa mot louise, rix fm mot en fet skiva.
men det kommer SNAAAAAAAAAAAART! :D (a)



btw min fina gosiga efterlängtade halsduk från gina har kommit och så har jag fått en annan ursnygg från min farmor. ni ska få bilder. :) men inte nu.
peace,h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0