lets drive

det är kört.
då menar jag inte att jag vart ute och kört eller att jag haft kör lektion eller något sånt. nejnej.
för det har jag inte, skulle haft stadskörningen idag, men ikke sa nicke.
bokstavligt talat då alltså.
nicke från trafikskolan ringde och sa att andreas (min lärare) var hemma med sin son som låg och spydde! ILLA.
så stadskörningen blir uppskuten. halka i mån nervöst!
men då blev dagen ist ett ypperligttillfälle att plugga teori, men då kommer vi till varför det är kört!!!??!!!
JAG FATTAR INGENTING!
okej alltså, allt är rätt logiskt och när jag läser boken så förstår jag allt och det känns som jag redan vet allt, men så kommer vi till dom förbannade testerna? Alltå ärligt talat, hur sjuka frågor är det? alltså vem är puckot som gjort testerna undrar jag nu. nej jag har lagt ner. blev ju riktigt irriterad!
hoppar in i duschen och beger mig in till stan med min syster för en fika, lite shopping kanske och en häääääärlig teorilektion.
ikväll träning och TEST! wtf, kommer ju vara rätt kört det med, eller så kör jag gärnet.
over and out
h

Kommentarer
Postat av: Annika G.

Hanna, alla frågorna på teoriprovet är bara logiskt tänkande.. det är väldigt mycket situationer som kommer och väldigt lite annat .. rätt mycket "hur gör du i denna sitautionen, vem ska köra först" mm mm .. Du kommer klara det ! Tänk bara noga och efter reglerna så går det galant ! ;)

2009-10-28 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0