I'm tryin' to keep my cool


dagens blev ett par jeanse, bruna bullboxer skorna med nitar från raglady, en vit nolita blus från fiourucci, den nya stickade odd molly västen från tara, den bruna marc jacobs väskan!
försökte få bra outfit kort.. men blev inget bra.. så här har ni två söta cam kort på mig!

började dagen med stylist lektioner, skugglogik! :) ganska bra och nyttigt!
efter skolan mötte jag upp adam och vi gick oh fikade och kollade runt i affärer! :) adam hittade sig en halsduk och jag en likadan, men köpte den inte.. funderar på att göra det, den var SNYGG! :)
sedan mötte jag martina och tog även en fika med henne! Trevligt.
nu kom jag nyss hem ska plocka undan på mitt stökiga rum sedan funderar jag på att dra på mig myskläder och ladda för en hemma kväll! är helt slut!
ne får se om det händer ngt annat nice. annars blir det en lugn kväll, för i mån blir de nog allt annat en lugnt!
maybe talk to you later!
KISS SHARK H

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska ha brunt, du är så fin i det :)

2009-10-04 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0