fucking IRRITERAD

nemen jag är för arg för att uppdatera ngt vettigt egentligen!

det har ringt en anonym till mig och säger nada. slöseri med tid för den anonyma(?) men ah, personen i fråga ger sig inte och verkar tycka att det hela är ritkigt roligt!

idag så har även en anonym skrivit till min verkligen allra bästa vän att jag sagt massa taskiga saker om henne och sånt?
alltså Louise som personen då har skrivit till är som sagt min allra bästa vän, jag är med henne varje dag, jag inprincip bor hemma hos henne, vi delar på allt och då menar jag allt, vi pratar om ALLLT, vi vet ALLT om varandra.. har inga hemligheter, har samma åsikter om allt, samma smak när det gäller allt (nästan allt) så det vara bara så onödigt att ens skriva en sån sak..
jag är ärlig mot louise och det vet hon, tycker jag att hon har en ful tröja då säger jag det till henne, tycker jag att hon är en tönt då skrattar jag åt henne och säger det TILL HENNE, tycker jag att hon gör ngt som e äckligt, mobbat, fult, konstigt eller något då säger jag det till henne direkt, utan att ens tänka efter. det tar inte ens i mot att säga något sånt, för hon vet att jag älskar henne ändå och säger det för att vara "snäll".
har jag mot allförmodan sagt något sånt om henne till någon så är det otroligt konstigt för att jag pratar inte så om personen som står mig närmast, personen som betyder allra mest för mig, personen som jag delar allt med och gör allt tillsammans med.. personen jag vill vara kompis med i resten av mitt liv, personen jag kallar min bästa vän, personen JAG ÄLSKAR SKIT MKT!

så stick!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. har en fråga ang ditt inlägg "where do you go when you're lonely": är det du på bilden? isf vart kommer tröjan ifrån? :)

2009-10-21 @ 00:18:41
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du shooppade i stockholm?

2009-10-21 @ 17:58:35
Postat av: alexandra

jag har också fått massa komentarer av anonym, typ i en hel vecka, vet inte vad erat handlar om. men jag vet vad jag har fått för komentarer, på dig låter det inte som att den person har sagt snälla saker, och det hade inte den som komenterat till mig heller, tänkte om det kanske vara samma person som vill ha lite skoj eller något. men vad vet jag.

2009-10-21 @ 18:59:09
Postat av: Johanna

Vad är det för märke på tröjan? =)

2009-10-21 @ 23:37:48
Postat av: Johanna

hoho :) vad tröjan från inlägget "where do you go when you're lonely" ifrån?



kram

2009-10-25 @ 17:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0