cause I'm feeling nervous

en bra träning var det och det var skönt att komma på isen igen efter att vart borta ett par dagar! Älskar det. Idag har jag också beslutat mig för att göra något jag lovat mig själv att inte göra. jag vet att det kanske kommer komma en del dåliga konsekvenser och en hel del skitsnack, men jag känner att jag helt enkelt får leva med det isf, för detta känns hur kul som helt och jag längtar tills på söndag, lite nervöst men jag längtar. eller vad sitter jag här och säger? längtar tills på söndag.. nej nej nej. det är helg imån, jag längtar tills imån. I mån blir det fresten fika med bloggAdam, haha me like.. undra om han ska tvinga med mig till mc donalds eller om det blir ngt annat kaloririkt ställe.. haha, nej tack och hej för mig. KISS SHARK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0