ooh boy, nooo boy

en vild utekväll förvandlades till en lugn och mysig hemma kväll hos mig i mitt ensamma hus..
jag och louise kröp upp i soffan med varsin plysch (HAHA STAVNING? men ni vet vad jag menar.. sån där luddig go dress, juicy) med popcorn, gurkstavar, dipp, coooooola och massa tända ljus till filmen flickvänner från förr..
faktiskt väldigt söt.

nu är det girls night här. lyssnar på massa "nostalgi" musik, sjunger, dansar, skriker, skrattar, fnissar, saknar gamla killar/ragg, fäller en och annan tår, snackar skit och så vidare... tjejer, ni vet?!

funderar på att baka något gott och lära oss spela gittar..
over and fucking out
H & L

gästblogga hos L read it.
http://louiseblomzth.blogg.se/2009/november/alla-gamla-ex.html







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0