ni är fina

jag mår faktiskt bra, jag har världens bästa kompis L, jag har en underbar familj (som ibland är helt överjävlig, men jag älskar dom ändå.. för dom är oftast bäst), jag har en extra familj som alltid står med öppna armar, dit jag alltid är välkommen och dom är alltid trevliga, glada, snälla, go och också ritkigt bra, jag har en person som betyder otroligt för mig "han" är också otroligt bra, det finns känslor där som ingen annan kan få mig att känna.
jag går i två ritkigt fina & bra lag, alla där är så trevliga, tränarna är bäst H & D. jag har fina och snälla klasskompisar, kanske inte står någon speciellt nära. men man känner sig ändå så bekväm bland dom, det är alltid ngn som ger en uppmuntrande ord eller lyssnar om man är ledsen, ja som sagt dom är fina! :)

men idag mår jag förjävligt. varför?
jo ligger hemma och känner mig döende, ja så illa är det faktiskt!
och inte nog med det, denna helgen händer det massa kul, men skulle ändå skita i allt det där roliga för att åka till nittorp, det kändes lite tråkigt men ändå så värt det, ja jag längtade efter nittorp, massa massa!
men nu får jag inte åka dit. min fina mamma har bäddat ner mig med en data framför tvn med chips och cola. jag mår faktiskt lite bättre än för en stund sen, men inte bra!
men ska göra allt för att må bra i mån så jag kanske kan ta skjuts med lagmammayvonne upp till nittorp för jag VILL DIT!!!!!!!!!! :O
jaja allt för mig från nu.
h

   
 
familjen, jag älskar er.
mormor morfar,
Eva.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0