lite svar på frågor

försov mig till skolan, missade dansen..
iaf.. min dag har sett ut ungefär såhär
skolan, stressäta, conviviumträningn, boomerangträning, nu... PARADISE HOTEL!

sen fick jag en fråga av anonym.. eller inte en, en fråga med massa frågor i. haha.. här iaf:
hur många besökare har du per dag? och vad önskar du dig i julklapp? och vad har du för planer på nyår? och skall du ha upppkörning innan jul

- det varierar väldigt mkt beroende på hur mkt jag skrivit varje dag, men en dag då jag inte skriver mkt eller kanske inte alls har jag ungefär 100 läsare, men en dag då jag skrivit har jag mellan 150-200.. :) keep on reading :D

- jag önskar mig en ny data, en tv, massa grejer till mitt nya rum och pengar som jag tänkt spara tills jag åker till new york :D sen finns det lite smycken jag skulle vilja ha med och en väska och skor och kläder. fan, önskelistan är låång.

- jag har ingen plan för nyår :S nu fick jag lite panik, ska man ha det redan? Herregud.. får nog börja forska på det! :)

- jaaaaaaaaaa :D uppkörningen är innan jul! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0