i did it my way


kom nyss hem efter att ha varit uppe i kungsbacka och haft körlektion.
seg som bara den i morse när man skulle ta sig upp ur sängen,. blir lätt så efter en veckas lov? :)
så slängde på mig myskläder och åkte upp, hade omkörningsträning tillsammans med ngn kille. ganska kul.
på onsdg blir det stadskörning eftersom att den blev inställd förraveckan! :)
ska köra med nicke och någon av hans elever, nervös faktiskt! jaja.
nu sitter jag i soffan med en kopp varmchocklad, alltså fyfan för det äckliga vädret idag!
mår sådär idag faktiskt, måste plugga teoriiii.. ska hoppa in i duschen och hoppas på att jag piggnar till. :)
talk to you later babes. :)
h

btw så vill jag flytta till vårt nya hus nu.. nu nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din keps? & hur mycket kostade den?

kram :)

2009-11-04 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0