anonym

alltså jag har funderat över en sak..
de flesta kommentarer jag får är från anonyma, nästan alla..
vissa kommentarer är taskiga sak från anonyma, förståligt att dom kommenterar anonymt.. det är ju så det funkar, folk passa på att säga taskiga saker när dom inte behöver stå upp för vilka dom är, great för dom.. dom borde själva inse hur osäkra dom är, osäkra och avndsjuka! menmen, deras problem!
men sedan får jag massa komplimanger och snälla kommentarer med och dom är också ofta från anonyma..
hade varit kul att veta vilka ni är? vilka det är som läser bloggen? :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha, hur ska jag kunna komma ihåg det? Får se hur jag klarar av mobilen då.

Jag ska försöka komma ner så fort som möjligt, troligtvis efter Tjörn :) Låter det bra? Puss

2009-11-18 @ 22:38:38
URL: http://gothenburgare.blogg.se/
Postat av: julia

jag brukar läsa din blogg ibland:)

2009-11-19 @ 11:41:30
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0