tråkighanna

jag vet att jag är tråkig.. de är inte bara här på bloggen, i verkligheten med.. jag är JÄTTETRÅKIG!!!! faktiskt..
den gamla hanna är inte kvar.. jag har letat och försökt plocka fram henne.. men hon orkar inte.. nepp..
jag har vart tråkig ett bra tag nu.. men säger ändå tack till alla underbara vänner som ändå orkat träffa mig och ta hand om mig, stöttat mig och varit glada mot mig fast jag bara vart gnällig och tråkig tillbaka!!! <3 de betyder mycket.. faktiskt.
men jag ska gottgöra er snart.. alla vänner och alla bloggläsare.. snart ska ni få igen för all tråkighet och all dålig uppdatering här!!!!!!! den som längtar mest är nog jag!
love h

sofiag.sofias.louise(?)victor.lisa.paula.viktor.calle.daniel
elin&felicia.har vart så dåligt med oss, inte haft ngn kontakt sedan nian men ni är verkligen otroligt roliga & goa båda två, kul att börja umgås med er!!!
aja tack för att ni bryr erlite extra!

ska gööra min blogg lite sommrigare och finare när jag hr min data tbx. <33 puss

Kommentarer
Postat av: paulahoral.devote.se

ÄLSKAR DIG HANNA!! ringer imorgon<333 eller de kanske ja inte hinner??.. smsa så fort du kan<33

2009-05-28 @ 23:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0