touch and go


blir så himla glad av denna låten. haha.. refrängen är as bra. =)
igår va en rätt lugn kväll för mig... var hemma hos felicia med massa folk, de va trevligt. =) men jag och victor gick hem till mig gnska tidigt, käkade sket god mat mitt i natten, potatisgratäng och gott kött, revben, chips och massa gott. =) haha sen gick jag och la mig och victor umgicks lite med min syster och hennes kompis.. I morse va alla borta när vi vakna, men dom hade lämnat massa goda frallor till oss så de va okej. åt en skitgod frukost. =) nu ligger jag här och funderar på vad jag ska gra av dagen.. men ikväll blir de ju massa massa mys!!!! =) later, h

Kommentarer
Postat av: nathalie

hanna! jag smsade dig förut.. hur är det nu förtiden? måste ses snart! miss you.

2009-05-09 @ 14:28:55
URL: http://nathaliesorting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0