kulträning

ååhååå va jag är förkyld. varförvarför nu när allt annat är på topp.. alltid är de något, eller hur?
men jag önskar mig sol i morgon med, de hade varit underbart!!!! =) imån ska jag och mina sofior in till stan, handla in lite sommar prylar och studentpressenter är de tänkt!!!! ska bli trevligt, förhoppningsvis om vi har tur och min önskning om väder uppfylls så schteker vi på någon uteservering en stund med.

träningen idag var kul.. de va avslutning för dom ska sluta och de va sista eftersäsongsträningen, dock har jag inte tränat så mycket nu på eftersäsongen pågrund av hur jag mått.. men nu e jag som sagt på topp igen så nu ska jag träna som en elitåkare som helen sa.. men som sagt mycket roligt träning idag och possetivt snack efter vilket gjorde att jag vill träna mer nunu, för jag är taggad.. trotts den inte så stora "skalan" idag ;) (sofia)

nu ska jag sätta på en film.. my bestfriend's girl . gryyyyyym ska ligga och vila upp mig för en tuff dag på stan i mån.
big love h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0