de är över nu

har vart duktig, bakat och sedan lagat massa god mat..
nu ligger jag här och lyssnar på sebastians (omega) nya låt. man kan säga mycket om honom, men nog gör han ändå bra låtar!!!

så var de du eller jag som fick de fina vi hade att försvinna på en dag, de är min ända tanke.
vi var tillsammans igår, å vi är främligar idag.. de är synd att vårat förhållande finns i en grav.
jag såg dig på avstånd, som vanligt var du glad
jag visste inte vad jag skulle ta mig till men de ända jag vet är att du gör precis som du vill

allt som vi hade förstördes fort, jag ber dig del en tanke om allt vi gjort..
de är över nu, säg mig nu.. ska jag släppa dig?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Victor ?

2009-05-18 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0