bak

blev en heldag framför tvn igår, sen kom de folk hem till oss på kvällen och vi åt massa god mat.. victor kom också. de va mysigt

idag vaknade jag vid 5, trotts att jag inte somnade så tidigt igår som jag gjort nu de senaste.. somnade om iaf och blev väckt vid 8 tiden av min skrikiga syster.. la mig och läste lite bloggar och läste angelicas där hon skrev att hon bakat scones igår, jag blev fruktansvärt sugen på de så nu har jag tillbringat morgonen i köket och bakat!!! dom är inne i ugnen nu och jag hoppas att dom blir bra. =) kpte även med mig lite melon hem som jag tänkte gotta mig med, medans jag faktiskt ska plugga!!! jaja resultatet av mina scones får ni sedan. =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0