slut på de roliga

slappdag.. vaknade och hade som plan att åka till stan med lousie, men så blev de inte, nej stannade kvar i sängen och tyckte nog lite synd om mig själv..
vilket jag ganska snabbt kom på varför.. joo för att jag är så in i bänken slarvig..
jag måste ta tag i mig själv. jaapp, helt klart.
så jag bestämde mig för att frossa i godheter idaag, vilket jag verkligen lyckats med.
middag blev klyft potatis, kykling och bearnes sås
efter de, en fet godis pås, chips, dipp, coooola..
aaa, så nu va de slut på de roiga. jag ska inte äta mer sånt, ska gå ner de jag vill gå ner..

sen har jag en till sak att klaga över, de är att de är dålig uppdatering här..
eller nej de är de inte, men tråkig uppdatering, tråkig design och inga foton, men de kommer...
detta tråkiga är för att min data är sönder och jag ska få en ny, denna datan jag har för tillfället är helt efterbliven..
men ha lite tålamod så koommer de.
nu skajag försöka sova i tid för de är skola imån och ska försöka orka upp till den, eller jag ska orka upp till den, ska ha ett möte med syon där med.. min skola är typ kass.. jaja
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0