boom

blev ritkigt besviken på uppvisningen på scandinavium igår..
vart inte alls så bra som jag hade hoppats på.. :/
men sugen blev jag på att åka skridskor igen, tur för mig då att jag ska åka skridskor idag.. japp..
ska ge team boomerang ett nytt försök.
testa och se om jag trivs bättre denna gången.. men förhoppningsvis gör jag de nu när även sofia går där också..
kanske känner lite lugnare då (a)
jaja kul ska de bli idag iaf. :D

jag har börjat sola massa massa för att jag kände själv att jag behövde bli brun..
men de spelar ju fan ingen roll hur mycket jag solar ? jag blir inte brun! :O :(
eller joo, min mage är brun och mitt ansikte och jag får massa massa fräknar..
men mina armar vägrar ta någon färg.
funderar fan på att börja käka pigment tabletter.. haha

fuck it.
jag vill bli neger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0