sommarchill

älskar älskar älskar sommaren... så jävla underbart!!!
älskar mina underbara vänner, saknar min familj.

jag undrar vafan de är för fel på vissa. helt ärligt.
jag vet att de jag gjorde kanske inte var så "smart" gjort, men samtidigt var de inte fel..
kan inte förstå varför tjejer ska vara sånna jävla skitsnackare..
hur orkar ni lägga ner er energi till att sitta en hel jävla dag och snacka om mig?
herregud.

är sjukt glad att du ringde igår, de betydde mer än vad du kan tänka dig faktiskt.
för jag saknar dig, ja de gör jag verkligen!!!
skönt att bara få reda ut lite saker och att bara få ligga och snacka med dig i timmar, precis som då!

nu dusch och sedan grill på stranden, sommarchill!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0