duktighanna

fick reda på att jag ka jobba på skolan lite iaf,  men inga regelbundna tider.
men ska iaf jobba nu måndag och tisdag!!  =) blir nog roligt.
väcktes iaf av att eva ringde och frågade ifall jag skulle jobba, kunde såklart inte somna om efter de så jag tog p mig och gick FAKTISKT ut och spranga.
de va skönt att börja dagen så plus att jag kunde mig duktig. men fy vilken jävla kondition jag har, ska springa varje dag nu!!!

sofia och annika kom ner för att lägga sig på stranden med mig, men dom frös och åkte hem igen, tråkigt.. så nu ska jag upp till min bästa mormor och sola med henne ist, alltid mys att vara där =) älskar mormor och hundarna. later, h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0