sattsar på mig

jag är trött på sommarlovet och rastlösheten..
jag vill börja träna nunununu...
och sjukaste, jag längtar efter att börja skolan igen, nytt år och nya krafter..

jag har verkligen insett hur dåligt hela förra året var.. jag sket i skolan för att ha kul.
sköt upp allt och trodde att det skulle lösas av sig själv, vilket de verkligen inte gjorde (konstigt)
men saker jag tyckte var roliga för stunden ledde bara till dåligheter i slutändan, det blev ett år i kaos.
och värst av allt, jag hade inte kul, jag mådde inte bra, allt bara gick raka vägen åt helvete.
nu är det mitt år, jag ska inte sattsa på någon förutom MIG, mig mig mig, bara mig själv!
träningen och skolan kommer gå före allt!!!
jag vet att det kommer vara svin jobbigt i mellan åt, men jag vet att det kommer vara så värt de.. 

jag är otroligt trött och ska sova, stan med louise imorgon. 
over and out!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0