blogglust


har ingen lust att blogga idag.. och missade igår så blir ju tvungen!!!!
igår, shoppade.
köpte ett nytt linne och ett jätte fint armband ifrån tara ! :)
hem, massa folk här, trevligt!!!! sen förfest hos felicia, Åsakalaset, efterfest hos oscar andell.
ja de var en trevlig kvälll

idag, satte oss på pizzan och där startade dagen med bästa bakisfrukost man kan tänka sig, mys och chill med sofia i min säng under tiden de åska, sedan bar de av till kungsbacka med jacob för att åka till systemet och ladda upp infr ikväll.. nu ligger och försöker piggna till lite, är helt slut.. men nu ska jag ta tag i mig och gå och duscha!!!!!!!
ha en bra kväll för de ska jag ha. PUSS!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0