vegas

eftersom mitt påsklov började redan igår så ligger jag bara framför tvn och kollar på min favorit film. =) what happens in vegas!!! så sjukt bra, jag älskar den!
slapp och rätt tråkig dag idag igen, men de är väl så de är när man har påsklov en dag före alla andra.. solen skiner inte längre och de sköna vårvädret är borta!!! tråkigt. jag som hade tänkt åka in till kungsbacka och sätta mig i vårsolen och ta en fika med lisa som jag saknat en heldel, men de fåår vi ta en annan dag!! imån är de bara en vecka tills jag åker till turkiet och jag längtar så jag håller på åå dö. de ska bli så otroigt skön att komma i väg! =) denna veckan komma nog bli rätt rolig också för de är ju lov så ska hitta på lite kul saker.
men nu ska jag se klart filmen.. har en skit fin bild på cameron diaz som spelar huuvdrollen i filmen, tänkte lägga upp den här.. hennes hr är dessutom så som jag vill ha mitt.. men min data tillät inte mig lägga upp den.. såå de blev ingen bild.
hörs senare!!! love, h

Kommentarer
Postat av: Din Lisa

Kan vi kanske hoppas på sol i morgon? kanske inte så troligt. haha.



vem ska du till turkiet med :)?

2009-04-03 @ 16:52:22
URL: http://ljannaolsson.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: ja vi hoppas vekligen på sol i morgon!!! =) jag ska till turkiet med min mamma och min lillasyster! :)

2009-04-03 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0